.. Perfect Boy

i have a perfect boy . he is a epy boy,funny,encem,sweet & kind . he speaks perfect words from his heart & mind . when he speaks to me,his sweet,deep voice soothes me & i fall asleep . ;D when i noe him , i noe he's the best one . only he has a place into my heart & only he is the perfect boy to me . u know that I think about u,and u know i can't live without u, because boy, u complete me


hehe . ape yg sedng sy merepk d ats 2 . cme nak bg thu sy penah ade PERFECT BOY in my life . since jmpe dye edop sye berubh . npe ? he always make me epy with him . kami hnye kwn . xsala kn syg dye sbgai sowg kwn . tp skunk ape dh jd gn kami ? sdey wehh . dh nk msk 2 buln xcntx . huhu . dye tgh mara kt sye . OMG i really want 2 say alots of sowie la . never meant 2 hurt u . aq slalu sktkn aty dye . tht's y dye mara sgt kt aq . bkn sala dye kn . sye yg cri psl . padan muke sye . ==" mmg sye bkn pilhan aty dye tp dye harus tahu sye syg dye . sye rindu dye wlwpun hnye sbagai sowg teman .

aq cbe hadapi hari² aq tnpe dye kt sisi aq . aq cube sekuat yg bole . tp aq xsekuat yg dye pkkn . dye elng time aq btl btl perlukan dye . edop aq xseindh dl . xseceria dl . =="
slame aq gn dye . aq tenang sgt . gembire sgt . aq akn tgu smpai dye maafkn aq . huhu . xthu la if dye dh benci aq . hoho (hope x) yg pntng skunk aq harp dye baek² je & dpt blaja gn tenang tnpe gangguan dr aq . aq harap dye doakn aq dpt jwb EXAM akn dtg gn teng . thnks boy sbb pnh sempurnakn edop sye . thnks 4 everythng . i really miss u . =="

(maaf jike xske entry ni . xde niat burk @ whtever yg meyakitkn aty)