.. i'm FREE ♥

hyehye . lame aku xupdate . hye biase la bz skt la . ag pon blog aku dl hodoh cm aku . so mls nk update & edit . internet plk lmbt nak mati . benci jewp .
now dh akan giat update . insyaAllah la . haha . sbb blog aku pon dh cantik dr dl . thnks 2 adik comey Putri Affea kerane bnyk bantu kakak yg kurng phm dlm edit edit blog blog ni . hehe . thnks alots dear ♥


hahaha . well 20.12.2010 hari yg d tgu tgu oke . u know y ? sbb aku dh abs exam la ngek . haiyaa 2 pon xthu ker ? hahaha . gle besh kowt dh abs exam . rase bebas skt . xde dgr mak jerit ag "raaa bce bku SPM" hahaha . oppsss pas ni rindu nk dgr mak jerit cm 2 ag . haha . ermm tp last exam cm kecewe skt la . haiya gle susah la exam EKONOMI ASAS . agak kecewe jwb . tp aku men jwb jela . hehe . hope la xfail . amin . so lps ni plan nak enjoy dl sbb dah lme xkua jln jln . mak ckp lps spm nak kua xnk balik pon xpe . so bole la kn ? haha . bulan 1 bru strt kje . insyaAllah lau rjin . ngeee . tp baru 1 mgu dok umah dh bosan . haha . mmg aku akn rindu kau skolah . haiyaa . so aku akn kembali on9 . dgr radio & tgk tb 24 jam . no books,no brng skolah ag,no kje skolah . ske ske . haha . skunk sy dh d gelar pelajar lpasn spm . so bole kawen dh . haha . gatal gle aku . pkwe pon xde nk kawen . ngek tol =="
mcm xcye je dh abs skolah . rase baru msk skolah dh nak abs . haiyaa mcm mcm dh kne pk lps ney :)