.. SEMUT ♥

hari ni hari yang sgt sgt la meyedihkan saya . saya benci awak semut !



adoiyai gle la besh kan . td exam sains . so aku,quek,emma aten kua awl . well bdk pandai cm 2 la . haha . prasan je lbh . so kami pon g la koperasi tok bli brg tok makan . c aten g bli air dkt mesin yg ade at skola 2 . dye bli air anggur . wahh sdap kn . hehe .
aku pon minum la ckt . then time emma nak mnm,aten baru perasan ade semut dlm air dye . pehh cool la aten . ktaowg ingt sekor jela kan . upenye gle bnyk bnyk bnyk semut dlm 2 . hahaha . rase nak nages pon ade sbb blm abs pekse dh mnm semut . gle la cian kat aku gan aten . wlwpon mnm ckt je,aku rase aku telan sekor semut 2 . abs la benggong 44 hari . sdey gle . -.-

naek pekse cm biase la kne isi ic,angke giliran n yg sebagainye kn . then aku mmg ske time ni ble aku lpe no ic aku . haha . hbt gle kau semut . sbb terlalu risaw effect aku mnm semut,smpai ic pon xingt . saba jela . then td pon ade cuai time jwb sains . sdey sdey . sy xske hari ini . -.-
blik umah bg thu mak kn . then mak ckp cm ni " jgn pk klw mkn semot 2 bodoh . klw pk cm 2 mmg bodoh la nnty " huhu . so ambk la ape mak aku ckp 2 . xnk pk dh psl semut . xske xske xske !

semut semut semut ! saya xske dekat awk thu x ? tlng la jgn dtg kat dlm makanan saya lg . 2 akan mmbuatkan sy ag xske awk ! =="